Üdvözöllek a blogon!
Bármilyen észrevételed, kérdésed van, jelezd nekem.
Megteheted email-ben (kapcsolat), vagy itt a blogon (megjegyzés).
Több mint száz hasznos dolgot tettem fel az oldalra, ha nem találsz valamit, írd be a keresés ebben a blogban mezőbe balra.

Hasznos böngészést kívánok!

I'm looking for a job in a garden centre in Western Europe or in the USA which sells cactuses and other succulents.

2012. február 12., vasárnap

Leggyakoribb kérdések Aloe vera-val kapcsolatban.

Egy kisváros piacán értékesítem az Aloe, Haworthia, Aloe vera stb. növényeimet.
Különböző nyomtatványokkal próbálom segíteni a tájékozódást a pozsgásaimmal kapcsolatban.
A vevőkkel való beszélgetéseim során sok kérdést kapok, és most azok közül válaszolok néhányra.
Mindegyik Aloe jó a sebekre? Sajnos nem mindegyik Aloe jó, csak az Aloe vera, illetve hibridjei.
Melyik Aloe gyógyhatású? Közismerten öt olyan Aloe faj van, amelyek gyógyhatással bírnak, de
nekem van egy titkos hatodik tippem.
Az egész levelet meg lehet enni? Nem, az Aloe vera levelének sem lehet minden részét megenni.
Korábban már írtam róla, itt olvashatjátok el.
Egy kedves hölgy a blogon kérdezte és többen emailben kérdezték, mikor lehet tőlem rendelni
Aloe vera-t? Postai úton tavasszal, mikor megszűnnek a fagyok. Érdemes több növényt rendelni a küldemény plusz díja miatt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése