Üdvözöllek a blogon!
Bármilyen észrevételed, kérdésed van, jelezd nekem.
Megteheted email-ben (kapcsolat), vagy itt a blogon (megjegyzés).
Több mint száz hasznos dolgot tettem fel az oldalra, ha nem találsz valamit, írd be a keresés ebben a blogban mezőbe balra.

Hasznos böngészést kívánok!

I'm looking for a job in a garden centre in Western Europe or in the USA which sells cactuses and other succulents.

2011. október 22., szombat

Az első lépés itt!


Üdvözlök mindenkit! Szeretnék hasznos dolgokat eljuttatni az Aloe, Aloe vera kedvelők, használók táborába. Az első aloémat 12 éve kaptam, és akkor még nem sejtettem, hogy elég komolyan belebonyolódom. Jelenleg, három féle aloe vera növényt szaporítok: aloe vera barbadensis miller, aloe vera chinaensis, és aloe vera chinaensis hybrid. Ezeken kívül még számos aloe fajt nevelek.
Nagyon sok érdekességet szeretnék majd idővel írni az aloékról.
A 2009-2010-es télen minden harmadik, negyedik nap, megettem egy darabka Aloe verát!
Ezen a télen semmilyen nátha, bacilus nem fertőzött meg. Lehet csupán a véletlen műve, de lehet, hogy nem. Mindenki döntse el maga.
Egy dolog biztos!
100% Aloe vera, csak a magunk által nevelt növényből nyerhető, a frissen levágott leveléből!
További szép napot!
Tom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése